Godmorgon!

Nemen godmorgon!
Nu sitter jag med gullhår HAHA i skolan och är skiit trött.. Men det är la bara  för att jag vet att denna dag kommer bli så jävla låååååång och tråååååkig:( HATAR HATAR onsdagar! Men det är bara att ta sig igenom den, så när man kommer hem vet man att det snart är torsdag haha. Och torsdagar är ju okej! Jag då fick träningsvärk sen jag tränade själv i lördags så har fortfarande ont sen fick jag träningsvärk idag från igår så min kropp mår ju verkligen bra eller hur? Men tror om jag inte dör av tråkhet idag ska jag ut och springa:)
Någon som vill hänga med? Dennis?
Om ni undrar varför jag inte lägger ut några bilder längre på mig är för att jag fått ny mobil och ny dator så vet inte hur jag för över dom haha så smart är jag! Men så ni vet det bara, om någon hjälper mig med det kommer ni få se bilder snart!

Kommentarer
Postat av: Nisse.c

Haha, visst jag hänger gärna med och springer;) När?

2010-09-08 @ 09:24:37
URL: http://nissec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0