Ica maxi!

Hej jag hann inte blogga igår eller i lördags så här kommer lite från i lördags.
Först gick jag upp vid 5:00 för att klä på mig och äta frukost för skulle åka till jobbet!
Så kl 6:00 gick jag ut på lagret och tog en vagn och började jobba! Dennis skulle med jobba så det var trevligt att han med var där. Jag ville prata med han om lite saker som hade hänt dagen innan så vi stog och pratade om "det".
Sen tog vi bussen hem till honom och åt pannkakor, mums!
Sen kollade vi på en Harry Potter film, eller jag kollade och han sov haha gulligt! Sen gick jag hem och då kom pappa på att vi skulle städa hela huset för mamma skulle komma hem från Danmnark och ååh vad jobbigt det var! Var ju liksom sjuk och ville bara sova men nej det fick jag inte.
Sen på kvällen träffade jag Johanna vid City vi köpte Ben & Jerrys som vi skulle dela på var ju smaskens!
Sen kom Dennis och sara hem till Johanna och då kollade vi en till Harry Potter film haha, men det var ju inte så många som kollade på den tyvärr.
Jag skulle ju jobba då på söndagen så det fick inte bli så sent så Stoffe (min granne) kom och hämtade mig vid 11 kanske? Men kunde ju inte sova för hade fest här hemma med grannarna.
Så jag kan då säga att jag var väldigt trött på söndagen och väldigt väldigt sjuk. Sen på kvällen kom grannarna upp och bjöd på glass så det var ju bra:P Fast nu är jag hemma från skolan och mår inte så bra:(

 
                 Varm choklad                                            Dennis

Kommentarer
Postat av: Nisse.c

Hahaha, tog du kort på mig? ;) Haha

2010-09-21 @ 10:29:07
Postat av: emelie

Klart:P hörde du inte de?:O

2010-09-21 @ 11:55:00
URL: http://bello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0