24 februari

Nu är jag äntligen inne i mitt varma hem! Känns sjukt bra faktiskt. Idag har jag bara haft salong, skulle egentligen haft materialkunskap men den var inställd  så ska ha en heldag imon i skolan iiställler.. Känns ju inte så kul att behöva gå upp tidigt som tuppen en fredag som jag inte brukar göra. Men men, sånt är ju livet.

Något positivt är ju att det är den 25 imon, och då får ju nästan alla lön, som mig då:) Det ska bli skönt att fylla på kortet lite. Hoppas också att jag snart ska få mina födelsedagspengar. Vill åka till Gbg å shoppa!:D
Idag efter skolan så stack jag till mina gulliga vän Johanna till sin praktikplats, där hon skulle färga min utväxt. Blev lite gult så ska lägga i en mörkare färg sen när mammi kommer hem.


Så här ser jag ut just nu i hårbotten. Tar en ny bild när jag lagt i den "mörkafärgen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0