Lördag!

Så himla skönt med helg, och då brukar jag mena att man sover ut på morgonen och är med kompisar hela tiden! Men idag fick jag inte sova ut, utan jag jobbade kl 6 i morse. Inget jag ska gnälla över för det är väldigt roligt att jobba, speciellt när det är roliga personer på jobbet:)
Just nu kan inte jag se mitt liv utan Maxi haha.

Men jobba till 12 jobbade lite över, för det var ganska mycket att göra om man säger så. Alla chokladkakor var slut:O Så det var helt tomt på hyllorna, så jag fick den ära att blocka upp så det är fullt nu:D Så om ni är choklad sugna så åk till Maxi så finns det färska hahah.

Sen fick jag vara ansvarig för chipsavdelningen med. Var väldigt tomt där med om man säger så..
Så idag har jag plockat upp vädigt nyttiga saker, choklad och chips (Y) sen hjälpt Dennis med lite saker som han absolut inte klarar utan mig:D

Ikväll blir det bio, så har på mig detta




Kommentarer
Postat av: Dennis

Hahaha, jasså vad är det jag absolut inte klarar mig utan? ;)

2011-03-06 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0