söndag

En söndag för mig är en riktig chill dag! Bara chilla som gäller eller så är det plugg.

Man går upp vid 12 och är trött som fasen, precis som jag gjort och är. Farmor och farfar kommer till oss också, ska bli riktigt roligt att få träffa dom igen. Var typ mer än en månad jag såg dom, för dom vart i Spanien i en månad.

Så när dom kommer ska vi äta god mat, sen måste jag plugga tyvärr till matteprovet som är på onsdag:( Gillar inte att plugga och definitivt inte matte heller, de e lite segt. Men bättre att plugga idag så jag fattar mer imon när jag kommer hem och är helt trött när jag ska plugga igen.
Hade ju inte sagt nej till en mysdag i sängen asså..
Igår var jag på bio som ni vet, vi såg Love and other drugs. Den var inte så jätte bra som jag hade trott. Var faktiskt ganska seg, men han som spelar är ju bara för snygg o.O Shiieett asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0