10 Januari

Så nu ska jag berätta om min kväll!
Började med att farmor och farfar kom hem med syrran och hennes kompis! Så gjorde farmor i ordning tårtan. Sen när både mamma och pappa kom hem  så fikade vi, och senare gjorde dom mat! Min älsklingsmat Oxfilé med klyftpotatis och  Jensens pepparsås! Säger bara MUUUMMSSS på det!

Men när jag precis skulle ta min första tugga så plingade de på dörren och när jag öppnade så stod Johanna och Dennis där!:D Blev riktigt förvånad och glad. Dom hade köpt presenter till mig med (a) såå snällt av dom. Fick en T-shirt och ett presentkort på gina, som jag kan använda imon eftersom jag ska hämta mina kläder som jag lagt undan:) Sen gick vi upp så jag fick äta upp och sen gick vi ner till mitt rum och hade kul, och nu har dom precis gått!

Mycket lyckad födelsedag! Bättre än förra året;)

Färgade och klippte farmor hår idag med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0