HEEEJ!

Idag är det fredag och jag sitter med en inlämning som ska skickas in imon. Är inte klar än, ska göra det sista imon. Vill ju att det ska bli bättre än bra! Inlämningen handlar om Hårets historia, vi ska hämta fakta från ett examensarbete som är på typ 1000 sidor känns det som:O Så det är ganska jobbigt, en del frågor hittar man inte heller bland alla ord som finns..
Men idag var jag ledig från skolan. Sov till 11 bara (Y) förbättring kallas det. Brukar annars sova till 12 i alla fall. Men fick mycket gjort! Satt med min inlämning från jag vaknade till kl halv 4 för då tog jag och syrran bussen ner till knalle, där vi skulle möta upp mamma som kom från jobbet. Sen på kvällen åkte jag och familjen ner till stans för att äta på Oliven. Vi åt självklart oxfilé och det var hur gott som helst! Tack pappa, du är bäst!:D När vi kom hem så kom grannen upp åså.
Fick med mig hem en tröja, ett linne och två par jeans. Denna gången betalade mamma så känns gött!
Dessa jeans är bara för snygga! Dom sitter tajt som f.a.n och är skit snyggt!:D Bra material på jeansen med.
I torsdags så var jag även i stan med Teija och då köpte jag en jätte cool ring och en söt blus.
Har köpt en ny inpackning måste jag ju berätta med! Brukar använda LÓREALS absolut repair och är jätte nöjd med den! MEN nu har det kommit en ny inpackning på marknaden från LÓREAL! Den heter Fiberceutic, och ska vara till absolut skadat hår och förbättrar håret på direkten! Ska vara bättre än absolut repair, och jag använde den häromdagen och kände skillnad direkt. Så är jätte nöjd, blir till att köra på denna nu. Bara ett tips till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0