hemmagjord hårinpackning

Nu skulle det sitta gött för mitt hår en inpackning! Men har gjort slut på alla och silicondropparna slut med, så det får bli en hemmagjord hårinpackning idag. Det blev ägginpackning:)
Det man behöver är ägg då, inte äggvitan för den torkar ut håret som inte är bra och meningen med inpackningen. Så ta bara äggulor! Och ha det i håret i ca 30 min. Om man vill så kan man lägga i lite olivolja.
Har aldrig testat denna inpackning så jag säger sen hur det blev, inte för man känner en så jätte stor skillnad efter bara en gång men lite gör man nog allt!:D
Imon blir det Romali (Ett måste!)
Måste köpa schampo, balsam, inpackning och silicondroppar!
Jag har ett väldigt tunt ljust hår. Som också kallas fin kvalité :D
Så ska visa vad jag använder för produkter.
Detta använder jag! Tycker att de är jätte bra produkter, som fungerar på mitt hår. Det är verkligen skillnad på hårprodukter man köper på City och riktiga hårprodukter! Så om ni är rädda om ert hår, så ska ni inte köpa från tex City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0