Min dag!

Idag har det var en rolig dag med!:D Började ju så klart med något negativt, gå upp tidigt för att gå till skolan. Men de var ändå ganska lugnt i skolan idag, hade frisör på morgonen och idrott sen, mellan frisörlektionen och idrotten så åkte jag och mina friends till stan för att köpa mina kläder som jag lagt undan:) Så blir dom på sig imorgon såklart!
Sen gick vi till Studio Aktiv och hade idrott, hade boxning. Var faktiskt ganska kul, haha!
Sen gick jag lite i stan med Nancy, och sen kom Johanna så då gick vi och åt och senare kom Johannas kompis dit för vi skulle dra och träna!
När jag kom hem så låg mitt paket där, som kommit på posten och gissa? DET VAR MIN KLÄNNING som jag beställt:D
Den är huuuuur fin som helst!
Detta köpte jag idag!



Och så här såg det ut på mig!



Och där har ni klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0