rolig dag med brudarna

God kväll, nu har jag gjort allt de jag skulle ha gjort idag, så nu sitter jag i mitt  rum med min dator:)
Igår ställde jag klockan på 10 för jag skulle ringa sunhouse och boka tid, jag solar ju på maxi och dom har bara två maxi så man måste nästan alltid boka tid för att få någon, + att ena solariumet är bättre än den andra. Hahah, så lite "krig" om den!
Jag mötte Therese, Emma och Malin i stan klockan 14:00, så gick vi till Gina och kollade lite, fick med mig hem en tröja och ett linne! La undan ett par jeans som jag vill ha utav mina föräldrar, så hoppas dom köper dom nuu, dom har tills på fredag hihi(a) Fyller ju faktiskt år om 5 dagar, alltså på måndag då skolan börjar.
Önskar mig pengar, presentkort, smycken (vill man alltid ha, speciellt utav en kille(a)) Hål i örat där uppe och diamant på tanden!
Erkänn fint? Fast jag vill då ha något litet hängörhänge eller något

Den här tröjan köpte jag idag!




Och dessa snygga jeans la jag undan, dom var jätte fina på och passar perfekt till den svarta tröjan och det linnet jag köpte, hittade ingen bild på den tyvärr, men den är gräddvit och har en massa stora diamanter där vid brösten:D

Sen gick vi och fika på viskan och där kom Teija till oss med och Malin stack. Vi hade jätte trevligt. Det här tog jag!



Gottigottgott!:P

Och jag som vi kommer ihåg ville ha två klänningar från nelly? Och den första klänningen, med bara en arm. Den ville jag VERKLIGEN ha och då tog den slut, sen kom den in och sen tog den slut igen:O Och sen kom den in igen fast inte i min storlek, MEN så NU har den äntligen kommit in i xs/s :D:D:D Så jag beställde den! När jag skulle kolla om det fanns någon xs/s igen så fanns det igen, så man kan säga att det var tur att jag beställde den idag och just då. För det är ganska många som vill ha den.

Om ni inte kommer ihåg så får ni en bild här!



Sååå fin! Lägger upp bild sen när denna söta klänning sitter på min kropp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0