sista dagen innan skolan börjar..

Nu är det söndag och det är dagen före skola drar igång igen. Har vart sjuk den här veckan så jag vill ha en ledig vecka till! Men det får man ju tyvärr inte. Ska ändå bli kul att träffa alla i skolan och så ska vi gå djupare in på klippning nu med:D Det ska bli såå kul.

Imon fyller jag år med, hihi. Så hoppas dagen blir den bästa! Börjar la med att jag blir väckt på sängen sen skola och på kvällen blir det nog kalas. Hade tänk dra till jobbet efter skolan och hämta det nya schemat. Hoppas jag får mer arbetstider nu, har skrivit en lapp att jag vill jobba ganska mycket och kanske varje helg, så hoppas jag får det!
Mamma och pappa, här e det jag önskar mig!

- PENGAR
- kläder
- parfym
- ta hål i örat (där uppe) haha, bra förklaring?
- fixa ett tandsmycke
- smycken är ju alltid roligt :D

Inatt drömde jag en jätte konstig dröm verkligen, det var nyår och en massa av mamma och pappas kompisar kom till oss, och våra grannar. Men så skulle man gå runt till alla och äta och festa, blev helt galet och nästa som i alla mina drömmar så håller någon på att dö och så vaknade jag! TUR!
Imon kommer förhoppningsvis min klänning som jag beställde från Nelly, det ska ta upp till 3 dagar. Så får hoppas på att den kommer imon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0