Stan!

Tänk att man kan bli brun på vintern med här i sverige? Och nu menar jag inte solen, när man åker skidor eller något sånt. Nu menar jag solarium! Det är verkligen en skit smart sak:D
Var i stan idag och träffade Teija, var ett tag sen. Jag, hon och hennes pojkvän gick till viskan och fikade och sedan gick vi och solade. Jag tog en Pannacotta, och den var väldigt god. Tack Teija för du sa att den var god, haha!

Sen så märkte jag att bussarna bara gick en gång i timmen så jag ringde hem och sa att pappa skulle hämta mig, medans jag väntade på honom i stan så ringde jag Dennis. På tal och han så borde jag nog ringa till honom. Sa att jag skulle ringa tillbaka men har inte gjort det, hihi.
Imon ska jag till tandläkarn och det ser jag ABSOLUT inte fram emot! Usch, sen vet jag inte vad som händer.
Ikväll så gick Arn"2"  på tv. Så jag kollade på den tillsammans med alla andra här i huset. Den var la helt okej, men gud vad långt fint hår kvinnorna hade:O Ge mig!
Så nu ska jag gå upp och fixa lite varm choklad till mig och sen blir de kolla Eva och Adam i sängen:D Är det inte bara för kul/mysigt att kolla på filmer/serier som man kollade på när man var liten? Det tycker i alla fall jag, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0