Stekta eller kokta ägg?

Jo hör ni! Här sitter jag uppe i köket och har ätit min macka med ett stekt ägg på, och kollar ut över sjön. Kan säga till er att jag ser bara vitt. Sjön är täckt över is (äntligen) och självklart massa snö, så ni som vill gå på sjön och inte bara längst in, varsågod! Det är klart nu!
Igår pratade jag och min kompis Teija om stekta eller kokta ägg. Jag gillar mer stekta, för då har man något aoch bita i, eller håller ni inte med mig? Hon gillade då kokta hihi!
Har vart ute med vovven en stund och nu har jag ätit en macka! Så nu blir det STÄDA!

Kommentarer
Postat av: helena

HAHAHA, du är så söt gumman :) <3

2011-01-11 @ 20:09:56
URL: http://sandiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0