Tandläkaren

Idag var jag hos tandläkaren och lagade ett hål! Uschapuscha, inget jag vill göra om så jag ska sluta äta godis. Ska hålla det i ett år!:) haha. Så får se hur det kommer gå, om jag säger nej när ja och Sandra är på väg till seven eleven på onsdagarna:O Hahah!
Efter så åkte jag och pappa till Max för vi skulle köpa lita mat! Och då ser ja ju självklart Max mannen Kim! Men en hamburgare efter man vart och lidit är ju bara helt underbart gott!
Skulle ta 21:00 tåget ner till Varberg ikväll men det blev ändrade planer sista minuten så nu sitter jag i mitt rum och undrar vad jag ska hitta på imon. Men det blir nog vara med friendsen!
Eftersom jag snart fyller år så kollar jag efter lite saker som jag vill ha! Och jag vill ha KLÄNNINGAR! Hittade två stycken!
Skulle suttit så fint med dessa:D Visst var dom fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0