Doctor Martens

Första gången jag såg sånna här skor, som min kompis Emma visade mig, tyckte jag dom var skit fula!
Men har sett jätte många som har sånna hära skor och ju mer jag ser dem destu mer gillar jag dom. Och jag behöver verkligen nya boots/kängor så kanske ska testa dessa? vad tycker ni?

Ialla fall så igår frågade jag pappa om jag skulle kunna få sånna skor, och han blev skit glad att jag ville ha sånna och sa ja direkt.
För jag har problem med mina fötter efter skridskorna, och ska egentligen inte gå med dåliga skor som converse de e hela skiten, och kan få riktigt ont i fötterna efter dom. Riktiga skor är sånna som man INTE kan böja i mitten utav skon. skon ska vara som sin egen fot. Man kan böja vid tårna bara, och så ska skorna med vara.

Och Doctor Martens är en riktig känga så detta kommer blir super!

Funderar bara på vilken färg, tror jag utesluter färgglada färger.





eller



Vad tycker ni?:)


Kommentarer
Postat av: Helena

2011-03-20 @ 15:24:06
URL: http://sandiih.blogg.se/
Postat av: Helena

Nä! usch, dom är inte så fina. Visst, dom är fina på vissa! men inte alla ;) venne om de passar din stil! men du kan ju alltid testa :)

2011-03-20 @ 15:24:59
URL: http://sandiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0