Godmorgon

Nu har jag stigit upp från min säng! Familjen är och kollar på min systers match och jag är här hemma och funderar på att ta på mig träningskläderna och träna lite innan dom kommer hem.

Igår var det chill, skola och sen till knalle med mamma och syster. Sen på kvällen kom mamma på att vi inte hade någon mat till vovven så jag och pappa åkte in och köpte det! Vi köpte även ett grisöra:O ejuuhh säger jag bara. En kund sa till oss att det är de GODASTE som finns. Så vi köpte det, offrade min hand för Smilla.. Men när vi kom hem så luktade hon lite på örat och stack därifrån. Så hon gillade det inte. Hahah, pappa bara "duktig vovve". 

Vi åkte även in till Media Markt och kollade på den nya Ipaden. Den kom ut 17:00 igår och vi var där vid halv 7 och då hade dom redan hunnit sälja runt 100st. Lite små coolt faktiskt. Skillnaden var att den är rund på baksidan än vad den gamla är. Som iphone, den första var runt och 4an är rak. Ipaden är tvärtom, gamla rak och nya rund;) + att det är kamera i den nya med tror ja?

Så åkte vi och kollade på lampor med, hehe. När vi kom hem fick vi god mat och jag och syster kollade på Teen mum och O.C :D

Idag ska jag in till knalle en snabbis, sen träffa en kompis och kvällev vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Mamma har lovat mig en sån här klocka nu räääätttt läänge, så nu ska jag köpa en!
Funderar på dessa färger.

 
    Denna genomskinliga rosa eller lila fast i genomskinlig med!

Vad tycker ni?:)

Kommentarer
Postat av: din lilla sandris

lila! :D älskar lila när man är brun på sommarn ! ;)

2011-03-28 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0