hemma idag

God morgon!
I natt har jag inte sovit ett piss!:( Började med att jag bara låg i sängen och inte kunde somna, så vid halv 2 så började Smilla morra och bara stod och kollade på yttedörren som om det var någon där. Så tog henne i famnen och la henne jämte mig. Sen stack hon till ytterdörren igen vid 2 tiden och morrade igen, så tog henne och la henne jämte mig. Och sen stack hon ännu en gång och då skällde hon. Och då kunde jag inte somna då heller, om det var någon äcklig människa där ute.

Så idag stack jag inte till skolan, för hade såån huvudvärk, sen visade det sig att lektionerna var inställda så missade som tur var inget!

Har precis ätit frukost, det blev bär och yoghurt och ett glass vatten, is och citron!

 



Nu ska jag kolla tv och götta mig! Väntar även på två filmer: Mean girls 2 och The switch (pappa på burk)
Kanske till och med tjockar till mig och gör en kladdkaka till filmerna men inte säkert! Var åratal jag åt eller gjorde en kladdkaka, var typ 1 årsen:O Sheeet, Emelie är duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0