hur många lingon finns det i världen

Igår var det en riktig chill dag! Vaknade upp hos Johanna och vi låg i sängen till 1 sen drog vi upp och åt frukost.
Sen åkte jag hem med halv 3 bussen och duscha. Sen la jag mig tyvärr i sängen igen och sov till 6 haha. Men under tiden jag sov så smsade en massa folk mig, och jag hade ju på ljudet för hade ställt klockan på 6 för skulle hinna med halv 8 bussen som inte gick :o 

Så blev väckt utav alla.. Men så brukar de ju va när jag lägger mig mitt på dan.
Sen när jag vakna så såg jag att Johanna hade skrivit att det inte gick någon halv 8 buss så hennes pappa fick köra mig, dennis och hon till stan.
Vi kollade på 

Hur många lingon finns det i världen.

Den var ganska bra faktiskt. Man skrattade mycket åså hhaha. Men den hade inte så lyckligt slut:(
Den är värd att se du alla vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0