Min lördag!

Min lördag var helt underbar! Började med att pappa kom in och väckte mig och frågade om jag ville hänga med till Ikea och frågade om jag ville att vi skulle åka dit och äta frukost. Älskar Ikea frukost så klart jag ville hänga med.

Så kollade vi efter lite saker till ... Det kommer bli huur fint som helst!
Sen stack vi till ... för att kolla upp lite saker, och sen blev det thaimat. Hur gott som helst. Sen stack vi hem och då fick jg brottom för skulle hinna med 6 bussen in till stan med Johanna. Jag hann med, så lånade jag jennifer busskort och hon hade 12 kr ¨på det och bussen kostade 11.60, någon som har tur eller?
Så stack vi och träffade Johannas kompisar Hanna och Frida. Träffade även Dennis i stan. Två gånger med, gick typ på varandra när jag skulle gå av bussen, följer han efter mig eller? hehe

Sen blev det mat och hem till Hanna. Mycket lyckad kväll med gött folk!  Och kanske en aning bra dansare med.. En kille dansade verkligen höömm vad ska jag säga "sin egna dans" bar överkropp och allt. Såg lite ut som en gorilla när han hoppade men de e ju också något som är bättre än att sitta på en stol. 



Ikea frukost med familjen slår ju allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0