Ont i huvudet!

Ligger i soffan och undrar vad fan ska jag göra? Allt gått bra i skolan, ingen huvudvärk. Men nu när jag är hemma fick jag den + att jag är på väldigt dåligt humör!:( Kan inte hjälpa det tyvärr, men ibland är PIIPP bara för mycket, så ska det la inte vara? Nej det ska det inte. Låg och kollade på OC innan med, så var det i slutet, det var skiiit intressant men så självklart  har inte tv spelat in det sista:S Och gör inte mitt humör bättre.
Nä nu har jag en kopp kaffe jämte mig, så ska jag sätta på en film för får inte somna nu. Skulla jag GÄRNA gjort om jag "fick" men då kan jag inte somna ikväll, vilket som inte är alls bra. Skulle vart skönt å bara komma bort en stund  och vakna utan huvudvärk.
Så ciiaaooo!:)
HUVVVEEE


hehe

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 12:04:44
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0