ont i magen och huvud

Idag när jag gick upp för att ta min frukost, bär och yoghurt så var yoghurten SLUT!:( Så jag blev sur och gick till pappa och sa det, för det fanns inget annat till mig att äta. Så tog en äcklig macka och gjorde ordning den, men när vi hade kommit på Kröklingvägen så slängde jag den, för den var inte alls god.

Men så sa min snälla pappa att vi kunde åka förbi donken och köpa frukost till mig. Deras frukost är hur god som helst! Men så var det inte öppet -.- Men så påvägen till min skola finns det en "affär" bageri som gör smörgåsar, kommer inte ihåg vad det hette men någon på Sussi.. Så fick en god baguett där;)

Min morgon räddad! Men sen när jag kom till skolan började jag få såån värk i magen och det gick upp till huvudet så jag åkte hem vid lunch! Och nu har jag legat i sängen nästan hela tiden sen jag kom hem. Har sovit med vovven och även kollat klart på filmen jag började på igår Burlesque. Den var verkligen bra! Värd att se!! En Emelie film med, dans= emelie, heheheh.

Sitter också och kollar efter en vår jacka,. Finns en på Gina svart. Men förra våren hittade jag en liknande på Sara, får kolla om jag hittar den, men har hittils inte lyckat. Så det blir nog Gina jackan ändå.

Min frukost! Muuumms






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0