Shopping i knalle!

Har vart så duktig idag och följt med mamma på systers match för första gången, hon spelar innebandy. Hon som alltid fått följa med på mina tävlingar, som man sitter från 8 på morgonen till sent på kvällen för man väntar på prisutdelning! Men kan ju säga att kolla på konståkning är sååå mycket roligare än innebandy, sitter bara och kollar på människor som springer runt och skjuter en boll och gapar å har sig:O När man kan kolla på fina tjejer med fina klänningar, håruppsättningar som åker runt och är vackra + DET FINNS MUSIK. Inget gapande i där inte.

Om man gör det så blir man utskickad. Så konståkning äger ju innebandy! På pausen åkte jag och mamma in till stan för jag hade lagt undan kläder till idag på några ställen. Hade inte med min pengar igår, så smart är jag.
Fick med mig hem ett par jeans, ett linne, en blus, rosetthårsnoddar och en typ Bh i spets, typ band;) hehe, vet inte vad det heter..





Kan också visa min goda frukost! Konstigt nog blir det alltid för mycket när jag gör fruktsallad O.o



1 Banan
1/2 Äpple
1/2 Päron
3-4 Dadlar

                       Super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0