Svenska lektion

Sitter i klassrummet och har en 20 minutare! Wohoo rast <3.
Jag och Sandra har skrivit om fabler, ni som inte vet vad det är, är djur som har egenskaper som en människa. Typ pratar, bor i människohus och sånt;) Ni har säkert sett det på filmer, Barnfilmer, hehe.

Det blir äcklig mat i skolan, eller rättare sagt inte Emelie mat. Så jag och Sandra ska gå till Subway och käka. Gottigottgott!

Idag skulle det komma hem en tjej med hudprodukter till mig, Mary Kay. Men jag avbokat det för det är KAOS  hemma tyvärr. Är inne i en flytt så ni kan ju förstå hur det ser ut. Förra helgen kollade vi igenom vad vi skulle spara och inte. Som kläder, såå mycket kläder  och skor man kan ha då! Oanvända saker med:O Herrejesus!

Nä nu ska jag kolla klart på Mean Girls 2, är väldigt trött för har sömnproblem:( Och kan ju säga att Mean Girls 2 var absolut inte bättre än första, som väldigt många trodde den skulle va.

Mysig tröja från Gina


Kommentarer
Postat av: Emma

Inget slår den riktiga mean girls filmen!

2011-03-23 @ 21:56:00
URL: http://villovagar.blogg.se/
Postat av: Emma

Inget slår den riktiga mean girls filmen!

2011-03-23 @ 21:56:06
URL: http://villovagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0